کارتن سازی رباط کریم

کارتن سازی رباط کریم

همه چیز در مورد خدمات کارتن سازی رباط کریم

همه چیز در مورد خدمات کارتن سازی رباط کریم

کارتن سازی رباط کریم در حقیقت شیوه ی جدید بسته بندی نمودن کالاهای گوناگون را فراهم نموده است. شاید به جرات بتوان گفت بهره گرفتن از ساخت کارتن از سالیان دور به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش های بسته بندی شناخته میشد.

کارتن سازی رباط کریم جزو مهم ترین بخش ها برای بسته بندی اجناس مختلف به حساب می آید. با وجود اینگونه خدمات، تمام محصولات با شیوه ی بهتری به دست مصرف کنندگان می رسند. آشنایی هر چه بیشتر تمام تولیدکنندگان با کارتن ها و روش های مختلف بسته بندی می تواند در بالاتر بردن تعداد مشتریان آن ها نقش بسزایی داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ویژگی ها، انواع مدل ها و خصوصیات خدمات کارتن لوازم خودرو کسب کنید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و همچنین برای خرید کارتن ارزان و سفارش کارتن یا خرید کارتن اسباب کشی ارزان با ما در ارتباط باشید.

خدمات کارتن سازی رباط کریم

همه چیز در مورد خدمات کارتن سازی رباط کریم

پیش از آن که به معرفی انواع کارتن های موجود در بازار بپردازیم، بهتر است خدمات کارتن سازی را به طور کامل معرفی کنیم. در واقع تمام مردم باید بدانند کارتن ها در بسته بندی چه نوع محصولاتی می توانند مفید باشند. و یا اینکه هر کدام از مدل های کارتن برای کدام گونه از کالاها مطلوب هستند.

کارتن سازی رباط کریم می تواند خدمات ارزنده ای را برای هزاران کسب و کار بزرگ و کوچک ارائه نماید. به بیان دیگر تفاوتی ندارد که چه نوع محصولی را می خواهید بسته بندی کنید. در هر ابعاد و اندازه ای که باشد، می توانید به کمک مشاوران شرکت کارتن سازی رباط کریم بهترین مدل از کارتن را انتخاب نموده و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

اهمیت صنعت کارتن سازی در رباط کریم

اهمیت صنعت کارتن سازی در رباط کریم

تمام کالاهایی که در زندگی روزمره تهیه می کنیم، دارای بسته بندی هستند. کارتن سازی از این جهت که می تواند برای تعداد زیادی از وسایل و محصولات روش بسته بندی مناسبی باشد، خیلی مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است. صنعت کارتن سازی رباط کریم هم به سبب وجود کارخانه هایی همچون بسته بندی امین، رشد چشمگیری را تجربه می کند. افزایش تعداد کارخانه های صنعتی و تولیدی در سطح شهر رباط کریم و محله های اطراف آن باعث شده تا نیاز بیشتری برای ایجاد شدن صنایع بسته بندی حس شود.

در حقیقت وجود شرکت های کارتن سازی رباط کریم خود می تواند به پیشرفت تولید کننده ها و حمایت از کالاهای ایرانی کمک کند.

در ادامه چندین مورد از مهم ترین اهداف استفاده از کارتن ها برای بسته بندی نمودن محصولات را اشاره خواهیم نمود:

  • ایجاد ایمنی محصولات:

کالاها و محصولات زمانی که در کارگاه های مختلف آماده می شوند، باید با مطمئن ترین روش و در سلامت کامل به دست مشتری برسند. بسته بندی صحیح و اصولی می تواند در ایجاد ایمنی محصولات نقش بسزایی داشته باشد. در واقع سفارش کارتن های مخصوص بسته بندی در شرکت های کارتن سازی رباط کریم می تواند تمام محصولات را در ایمن ترین حالت ممکن به دست مصرف کننده برساند. این حق مشتری است که کالای خریداری شده خود را بدون مشکل و ایراد تحویل بگیرد. بنابراین ایمن نمودن تمام محصولات تولیدی با کمک کارگاه های کارتن سازی رباط کریم امری آسان خواهد بود. اگر شما هم محصولی دارید که به صورت انبوه یا جزئی به فروش می رسانید، وقت آن است که کارتن مناسبی را برای بسته بندی آن انتخاب کنید. این کارتن می تواند ایمنی محصولات را در زمان حمل و نقل به خوبی حفظ نماید.

  • احترام به مشتری:

در هر نوع کسب و کار و کارگاه تولید کننده، تمام تلاش افراد بکار گرفته می شود تا برای احترام به مشتری بهترین و باکیفیت ترین محصولات آماده شود. بسته بندی مناسب یک رکن مهم برای احترام گذاشتن به حساب می آید. تمام تولیدی ها در سطح استان تهران یا حتی دیگر شهرها می توانند با کمک شرکت های کارتن سازی رباط کریم، محصولات خود را به صورت شکیل و بدون آسیب دست مشتری برسانند. مشتریان شما پیش از آن که محصول و ویژگی های آن را ببینند، اول از هر چیزی متوجه بسته بندی آن خواهند شد. پس چه بهتر که برای بسته بندی نمودن از وسایلی مثل کارتن استفاده نمایید. کارتن های تهیه شده را می توانید با نام برند و اطلاعات ضروری شرکت خود تکمیل نمایید.

امکان شکل دهی و تولید کارتن با مدل های مختلف، می تواند دلیل افزایش استفاده از آن ها برای بسته بندی هزاران مدل محصول و کالا به حساب آید. با تهیه کارتن هایی متناسب با ویژگی های کالای تولیدی خود، می توانید احترام بیشتری برای مشتریان خود قائل شوید. بسته بندی باید از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت باشد تا بتواند محصولات شما را بدون آسیب به دست مشتریان برساند. با این کار دیگر نگران حمل و نقل و مشکلات آن هم نخواهید بود.

  • بسته بندی آسان:

ایجاد پکیج های مناسب برای تولیدات کارخانجات مختلف اغلب کار دشواری به نظر می رسد. خیلی از کارگاه های تولیدی به دنبال این هستند که محصولات خود را به نحوی بسته بندی کنند که نه تنها اجزای آن آسیب نبینند بلکه، پکیج نمودن آن ها در یک فضا آسان باشد. استفاده از قابلیت های شرکت های کارتن سازی برای ایجاد پکیج های بسته بندی می تواند فرصت مناسبی را جهت افزایش مشتریان فراهم نماید.

کارتن ها از دیگر ابزارهای بسته بندی راحت تر هستند و بهتر می توان از آن ها استفاده کرد. چرا که سازگاری بالایی با تعداد زیادی از محصولات دارد. چرا که مواد درونی آن، مقاومت و ایمنی کافی را برای جابجا نمودن انواع و اقسام کالاهای خوراکی و غیر خوراکی دارد.

مدل های مختلف کارتن

مدل های مختلف کارتن

در شرکت های کارتن سازی رباط کریم و تمام مراکز آماده سازی این محصولات، مدل های متنوعی از کارتن ها آماده می شوند. تمام کارتن هایی که در بازار دیده می شوند و شکل ها، اندازه ها و خصوصیات متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، در یکی از شرکت های کارتن سازی تولید شده اند.

به بیان دیگر هر مدل از کارتن ها را برای حمل و نقل نمودن کالاهای خاصی آماده نموده اند. استفاده از دانش و خلاقیت به همراه پیشرفته تر شدن دستگاه ها و ابزارآلات زمینه ساز رشد و پیشرفت شرکت های کارتن سازی رباط کریم شده است.

کارتن های مخصوص بسته بندی در مدل های بسیار متنوعی تولید و آماده ی مصرف می شوند. از این رو نمی توان تمام آن ها را در این مقاله توضیح داد. برای دریافت اطلاعات جامع و کامل راجع به مدل های مختلف کارتن و همچنین دریافت مشاوره های رایگان می توانید با شماره تلفن یکی از برتری شرکت های کارتن سازی رباط کریم یعنی شرکت بسته بندی امین تماس بگیرید.

در ادامه پرطرفدارترین و پرکاربردترین کارتن های تولید شده در کارگاه های کارتن سازی رباط کریم را معرفی خواهیم کرد:

  • کارتن مقوایی:

اغلب حجم فروش کارتن رباط کریم را کارتن های مقوایی یا تاشو تشکیل می دهند. اکثر شرکت های تولیدی برای آن که ماندگاری محصولات خود را تا زمان رسیدن به مشتری افزایش دهند، همین کارتن ها را خریداری می نمایند. امکان ایجاد چاپ های مختلف بر روی این مدل کارتن ها و همچنین قیمت مناسب دو علت اصلی استقبال از آن به حساب  می آید.

  • کارتن های مخصوص مایعات:

کارتن اسپتیک نمونه هایی از بسته بندی های مطلوب برای مایعاتی همچون شیر و انواع آبمیوه هستند. در حقیقت این مدل از کارتن ها به دلیل دربرداشتن لایه های محافظتی متعدد می تواند مایعات را با سلامت کامل حفظ کرده و به مشتریان برساند.

  • کارتن های لمینتی:

اگر در شرکت های کارتن سازی رباط کریم به دنبال یک کارتن خاص برای به نمایش گذاشتن محصولات خود هستید، بهتر است به سراغ کارتن های لمینتی بروید. امکان ایجاد جلوه های جذابی از برندها و ویژگی های آن بر روی این مدل کارتن ها وجود دارد.

نهایت استفاده از رنگ ها، طرح ها و جذابیت های بسته بندی را می توانید به کمک این مدل از کارتن ها فراهم کنید.

تولیدکنندگان کالاهای ارزشمند و آن هایی که به دنبال بسته بندی های جذاب و منحصربفرد برای محصول ریز یا درشت خود هستند، کارتن های لمینتی بهترین گزینه خواهند بود. اگر شما هم می خواهید بسته بندی محصول خود را از گزند دود، آلودگی، چربی و حتی رطوبت دور نگه دارید، کارتن لمینتی مناسب شما است.

فروش کارتن رباط کریم این روزها به سوی این مدل از کارتن ها افزایش چشمگیری داشته که این امر مربوط به آگاه شدن تولیدکنندگان به اهمیت هر چه بیشتر نوع بسته بندی و نحوه ی ارسال کالاها به مشتری می باشد.

  • کارتن های چند لایه:

کالاهای باارزش و همچنین سنگین برای آن که بتوانند به راحتی به نقاط مختلف منتقل شوند، باید بسته بندی مناسبی داشته باشند. در بین انبوه مدل های کارتن های تولید شده در کارخانجات کارتن سازی رباط کریم، کارتن های چند لایه بهترین گزینه به حساب می آیند.

  • مدل های دایکاتی:

اگر به دنبال خرید کارتن های بسته بندی با شکل های پیچیده هستید، کارتن های دایکاتی بسیار مناسب می باشند. این کارتن ها در واقع از آن جا که به کمک قالب آماده می شوند، می توانید مدل های غیرمعمول را هم با توجه به نوع محصول خود امتحان کنید. خوشبختانه همین قالب ها باعث شده تا نه تنها بسته بندی به شکل کامل انجام گیرد. بلکه کارتن به نوعی قفل می شود و اجازه ی خارج شدن محصول از فضای داخلی را نمی دهد.

یکی از مهم ترین مزایای کارتن های دایکاتی را می توان مربوط به نداشتن دور ریز و دوام طولانی دانست. در واقع تولید آن ها در شرکت های کارتن سازی رباط کریم هم برای تولید کننده مفید خواهد بود و هم مصرف کننده ی کالاها می تواند با آرامش بیشتری نسبت به امنیت و دوام بسته بندی کالای مورد نظر اقدام به خرید نمایند.

تولید شدن مدل های دایکاتی به کمک دستگاه امکان ایجاد قابلیت های مختلف در کارتن ها را افزایش داده است. برای مثال ایجاد دسته برای کارتن ها باعث شد تا حمل و نقل آن ها خیلی راحت تر از قبل شود.

یا مدل های تلسکوپی و سوراخ دار که انقلابی را در عرضه ی کارتن های دایکاتی ایجاد نمود.

موارد مهم در انتخاب کارتن مناسب

موارد مهم در انتخاب کارتن مناسب

همانطور که در بخش های قبل اشاره نمودیم، کارتن ها نقش بسزایی را در راحت تر نمودن فرآیند بسته بندی ایجاد نموده است. اما این بدین امر نیست که هر مدل کارتن را می توانید انتخاب کرده و برای بسته بندی کالای مورد نظر استفاده نماید. بلکه باید موارد مختلفی را هنگام انتخاب کارتن در بین انبوه مدل های تولیدات شرکت های کارتن سازی رباط کریم مد نظر قرار دهید. در این بخش قصد داریم راهنمایی جامع و کاملی را ذکر کنیم. تا با استفاده از آن بتوانید متناسب ترین کارتن را با توجه به شرایط خود خریداری نمایید.

  • وزن کالا:

هر نوع محصول وزن خاصی دارد. برای آن که بسته بندی مطلوبی برای آن ها خریداری کنید، باید حتما وزن محصولات را مد نظر قرار دهید. طبیعی است که کالاهای با وزن بالاتر باید حتما توسط کارتن های با ضخامت بالا حمل شوند. این موضوع اگر به صورت جدی مد نظر قرار نگیرد، ممکن است کالاها در حین حمل و نقل و ارسال برای مشتریان دچار آسیب شوند.

  • نوع محصول:

در حین انتخاب بهترین بسته بندی از شرکت های کارتن سازی رباط کریم، باید نوع محصول را به عنوان اصلی ترین موضوع قرار دهند. بسته بندی ها باید طبق ویژگی ها و خصوصیات کالاها انتخاب شوند. برای مثال در صورتی که مایعات مثل شیر، آب معدنی و آبمیوه را می خواهید در کارخانه بسته بندی کنید، باید حتما برای بسته بندی مطلوب به سراغ کارتن های مخصوص بروید. در غیر این صورت  کارتن خیس شده و ذرات تشکیل دهنده ی آن درون مایعات حل می شوند.

  • تبلیغات و جذب مشتری:

بسته بندی مناسب کالاها خود می تواند یک تبلیغ بزرگ و موثر برای برندهای مختلف باشد. برای همه ما پیش آمده محصولاتی که میخریم را با نوع بسته بندی آن ها می شناسیم.

  • قیمت کارتن ها:

معمولا تولید کنندگان و صاحبان شرکت های بزرگ و کوچک برای انتخاب کارتن مناسب بسته بندی محصولات به قیمت آن هم توجه می کنند. چرا که بخش عمده ای از هزینه ها را مرحله بسته بندی تشکیل می دهد.

  • توجه به ضد ضربه ها در بسته بندی

زمانی که اقدام به خرید کارتن های بسته بندی می نمایید، در صورت نیاز حتما به ضد ضربه ها هم توجه کنید. برخی محصولات برای آن که سالم در کارتن های بسته بندی به دست مشتری برسند، باید به همراه ضد ضربه ها حمل شوند. بالشتک ها و محصول های مخصوصی برای از بین بردن خطر ضربه به محصولات تولید شده اند تا کالاها با سلامتی کامل به مصرف کننده برسند.

عوامل اصلی موثر بر قیمت کارتن ها

عوامل اصلی موثر بر قیمت کارتن ها

عوامل متعددی می توانند در قیمت نهایی کارتن های آماده شده در شرکت های کارتن سازی رباط کریم نقش داشته باشند. به بیان دیگر همانطور که کالاها و محصولات قیمت متفاوتی دارند، هزینه بسته بندی آن ها به کمک کارتن یا جعبه مقوایی هم قیمت های مختلفی را در برخواهند داشت. در این بخش از مقاله می خواهیم به دو مورد بسیار مهم در تعیین قیمت کارتن های بسته بندی را بررسی نماییم. اگر برای شما هم این سوال مهم وجود دارد که دلیل تفاوت قیمتی بین مدل های مختلف کارتن ها چیست؟، حتما این بخش از مقاله را با دقت و توجه کافی مطالعه نمایید.

جنس ورق کارتن: کارتن ها با ورق های گوناگونی آماده می شوند. برای مثال اکثر کارتن ها از کاغذهای مقوایی تولید می شوند که به نسبت قیمت مطلوب تری دارند. اما کارتن های با جنس دیگر، اغلب قیمت های بالاتری دارند.

ابعاد کارتن مورد نیاز: به هیچ وجه کارتن های خیلی بزرگتر از ابعاد محصول خود را سفارش ندهید. چرا که هم هزینه بیهوده ای برای شما رقم خواهد خورد. و هم در نقل و انتقال فضای زیادی را اشغال خواهد کرد. به نظر طبیعی است که هر چه ابعاد کارتن ها بزرگتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. در مراکز تولید و فروش کارتن رباط کریم، کارتن های با ابعاد گوناگون موجود هستند که می توانید بنابر نیاز خود خریداری نمایید.

دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت کارتن ها

دو مورد ذکر شده همانطور که اشاره نمودیم جزو اصلی ترین عوامل هستند. اما موارد متعدد دیگری می توانند باعث تغییر پیدا کردن قیمت کارتن ها شوند.

  • لایه بندی کارتن ها:

از جمله این عوامل شاید بتوان به تعداد لایه های کارتن اشاره نمود. در حقیقت این که کارتن مورد استفاده سه لایه باشد یا پنج لایه در برخی موارد می تواند تفاوت قیمتی را ایجاد کند. به همین دلیل هم توصیه می شود که حتما در انتخاب نوع کارتن دقت کافی باید داشت.

برای مثال: زمانی که محصول شما ارزش بالایی ندارد، کارتن های سه لایه مناسب هستند. و نیاز به تهیه کارتن های پنج لایه نخواهد بود. بدین ترتیب هم کارتن مناسب با محصول خود را خریداری کرده اید و هم از هزینه های اضافی پرهیز نموده اید. اما اگر کالای باارزش و حساس را می خواهید بسته بندی نمایید، بهتر است به سراغ کارتن های پنج لایه بروید. چرا که نگهداری بهتری از کالای شما انجام خواهد گرفت. شایان ذکر است که برای تهیه کارتن از تمام شرکت های کارتن سازی اعم از شرکت کارتن سازی رباط کریم، باید حتما وزن کالاها و محصولات مورد نظر را مد نظر قرار دهید.

  • نصب تقسیم کننده درون کارتن:

تقسیم بندی کردن فضای داخلی کارتن ها با توجه به نوع محصولات در برخی اوقات انجام می گیرد. این موضوع هم ممکن است با توجه به تفاوت طراحی آن ها و نیز بکار بردن ورق های بیشتر، قیمت بالاتری را برای مشتریان ایجاد کند.

  • چاپ برند و اطلاعات مربوط به تولید کننده:

تمام شرکت های کارتن سازی رباط کریم برای آن که بتوانند در شخصی سازی کارتن ها برای مشتریان خود قدمی بردارند، اغلب خدمات چاپ را با قیمت مناسبی ارائه می نماید. به همین منظور چاپ روی کارتن ها را با دو رنگ به شکل کاملا رایگان انجام می دهد. به بیان دیگر استفاده از چاپ های خاص بر روی کارتن های بسته بندی می تواند نقش بسزایی در قیمت نهایی کارتن ها داشته باشد.

  • وجود تنوع کافی بین کارتن ها:

یک شرکت کارتن سازی معتبر برای آن که بتواند نیاز مشتریان زیادی را برطرف سازد، لازم است تا در بین تولیدات خود تنوع کافی را فراهم کند. برای مثال هم تولید کننده های تخم مرغ و محصولات خوراکی خاص بتوانند کارتن مناسبی را برای محصولات خود خریداری کنند. و هم تولید کنندگان لوازم خانگی یا کالاهای لوکس و کادویی قادر به تامین لوازم بسته بندی مطلوب باشند.

  • دستگاه های پیشرفته:

عدم برخورد دست با لوازم بسته بندی و کارتن ها می تواند نشانه ی برتر بودن آن شرکت تولیدی است. چرا که از نظر بهداشتی بسیار مطلوب خواهد بود. همچنین امکان ایجاد طرح های منحصربفرد در کارتن ها به کمک برخی دستگاه های خاص وجود خواهد داشت.

صنایع کارتن همیار پوشش امین بهترین شرکت کارتن سازی رباط کریم

صنایع کارتن همیار پوشش امین بهترین شرکت کارتن سازی رباط کریم

در بین چندین شرکت فعال در زمینه تولید کارتن های بسته بندی و جعبه های مخصوص ایجاد پکیج، شرکت صنعتی بسته بندی و کارتن سازی امین، خصوصیات رضایت بخشی را دارا است. همین امر باعث شده تا خیلی از تولید کنندگان محصولات بزرگ و کوچک به دنبال خرید از این شرکت باشند.

علاوه بر تنوع بالا بین کارتن های تولید شده در شرکت کارتن سازی امین و وجود دستگاه های پیشرفته طراحی و تولید کارتن یک ویژگی بسیار مطلوب را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

امکان ارائه مشاوره به مشتریان برای معرفی محصولات و همچنین انتخاب بهتر کارتن ها متناسب با کالای مد نظر یک ویژگی و خدمت باارزش برای مشتریان به حساب می آید. برای دریافت اطلاعات کامل تر راجع به انواع کارتن ها می توانید با تلفن های ما تماس بگیرید.

برای تهیه کارتن و ایجاد بسته بندی مطلوب باید حتما از تولید کننده های معتبر حمایت نمایید. در حقیقت مراکز زیادی به سمت آماده سازی وسایل بسته بندی روی آورده اند. اهمیت بالای نحوه ی بسته بندی و تاثیر بسزای آن در جذب مشتری، باعث شده تا همه به دنبال تهیه کارتن های جذابتر و مشتری پسند برای عرضه کالاهای خود باشند. در شهر رباط کریم و حومه ی آن شاید تولید کنندگان زیادی کارتن و لوازم بسته بندی ارائه نماند. اما ویژگی تولیدات هر کدام با دیگری تفاوت دارد.در ادامه نکات مهمی را برای انتخاب بهترین شرکت کارتن سازی رباط کریم اشاره خواهیم نمود.

دستگاه های مورد استفاده در شرکت کارتن سازی رباط کریم

دستگاه های مورد استفاده در شرکت کارتن سازی رباط کریم

چه دستگاه هایی در کارتن سازی رباط کریم مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ شرکت های کارتن سازی از چه تجهیزاتی استفاده می‌کنند؟

فراهم کردن لوازم بسته بندی و انواع کارتن، بدون استفاده از دستگاه های پیشرفته غیرممکن به نظر می‌رسد.

شرکت امین پکیجینگ مانند تمام مراکز تولید کارتن و جعبه های بسته بندی، از چندین مدل دستگاه برای آماده سازی محصولات خود استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید بدانید شرکت ها و کارگاه های کارتن سازی رباط کریم از کدام دستگاه ها استفاده می‌کنند، می‌توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

  • دستگاه های دایکات

 یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای آماده سازی کارتن محسوب می‌شوند. دستگاه ها در چندین مدل با کارکردهای متنوع در بازار موجود هستند. هر کدام از این دستگاه ها برای تولید یکی از مدل های خاص کارتن و جعبه بسته بندی طراحی شده اند. با کمک این دستگاه ها، تولید و آماده سازی جعبه های بسته بندی حرفه ای کار دشواری نخواهد بود. از مهم ترین مدل های دستگاه دایکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه دایکات Bobest

قالب های بسیار حرفه ای در این مدل از دستگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. موادی مثل شیر که نفوذ پذیری زیادی دارند، در جعبه ها و کارتن های پلی اتیلن دار نگهداری می‌شوند.

در شرکت های کارتن سازی رباط کریم به کمک دایکات Bobest انواع جعبه های حرفه ای طراحی و تولید می‌شود. گفته شده بالا بودن کیفیت عملکرد این مدل از دستگاه های دایکات مربوط به شرکت تولیدی آن است. دایکات Bobest در کشور آلمان تولید می‌شود.

  • مدل رفت و برگشتی

اگر نیاز به تولید جعبه و کارتن های بزرگ دارید، بهتر است دستگاه دایکات رفت و برگشتی را استفاده کنید. این دستگاه ها کارایی مطلوبی در انجام چنین خدماتی از خود نشان داده اند.شایان ذکر است این دستگاه با نام پینگ پنگی هم شناخته می‌شود.

  • مدل فکی

یکی دیگر از مدل های دستگاه دایکات، مدل فکی است. این مدل از دستگاه های رفت و برگشتی دقت بالاتری دارند. اما بهتر است برای تولید کارتن های خیلی بزرگ استفاده نشود.

  • دستگاه شیتر

برش دادن ورق کاغذ با یک دستگاه حرفه ای به نام شیتر انجام می‌گیرد. در شرکت کارتن سازی رباط کریم با به کار بردن دستگاه شیتر می‌توان حدود 3 هزار ورق کاغذ را در یک ساعت به طور دقیق برش داد. بالا بودن دقت این دستگاه می‌تواند باعث کمتر شدن میزان پرتی ورق کاغذ شود. به همین دلیل سبب به افزایش سود کارخانه ها هم کمک می‌کند.

  • دستگاه لب چسب

بعد از آماده سازی کارتن ها، نوبت به چسب زدن لبه های آن می‌رسد. دستگاه های سوئدی بسیار باکیفیتی برای چسب زدن جعبه های بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه ها قادر به چسب زدن کارتن های خاصی هستند. بنابراین واجب است که هنگام طراحی جعبه و کارتن در شرکت کارتن سازی رباط کریم، به مرحله چسب زدن کارتن هم توجه شود.امین پکیجینگ معتبرترین شرکت کارتن سازی رباط کریم می‌تواند انواع جعبه و کارتن در ابعاد متنوع تولید کند. جهت خرید کارتن اسباب کشی ارزان هم می‌توانید با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *